Jak trenowac bezpiecznie

Jak trenowac bezpiecznie

Zawsze byłem jednym z tych ludzi, którzy lubią się poświęcać, aby być „zdrowe”. Dowiedzieć uncja prewencji jest warta funta leczyć. Mimo, że nie kiedykolwiek mieliśmy żadnych poważnych chorób wierzę, że dieta i ćwiczenia odgrywają kluczową rolę w pomaganiu nam utrzymać dobre samopoczucie i zwiększają naszą długowieczność. Zasadniczo, umieścić swoje pieniądze gdzie moje usta i zaczął wychodzić na trzy mile biegnie z ojcem z powrotem w 6 klasie.

Zawsze zatrzymywałem pasuje i działa, trzymałem wagę w ryzach, i zawsze zdobyć dobre świadectwo zdrowia od lekarza rocznie. Ludzie powiedzieli mi, że jestem zdrowa. Ale ja właśnie czytam książkę pod tytułem „The China Study”, który jest naprawdę co mnie ponownie rozważyć „dieta” część równania „dobrym zdrowiu” i zastanawiam się, czy jestem na dobrej drodze do idealnego stanu zdrowia.

Według China Study, które jest doskonałe, czytelne książki oparte na badaniach cytując ponad 700 prac naukowych, białko zwierzęce, w tym jaj, mleka i wołowiny, nie jest panaceum dla dobrego zdrowia i wzrostu mięśni, że wszyscy uczono , Byłem zupełnie wstrząśnięty, aby dowiedzieć się, że odtłuszczone mleko nie jest super-żywności, jeśli chodzi o mocnych kości, zębów i mięśni. W rzeczywistości, pisarz zmuszony jest podjąć decyzję, że – ku swemu niezadowoleniu, ponieważ dorastał na farmie mlecznej – dieta wolna od białka zwierzęcego jest naprawdę optymalny dla wzmocnienia naszego zdrowia i zmniejszenia objawów starzenia się.

Jak trenowac bezpiecznie

Książka China Study zaleca dietę wegańską załadowanego nieprzetworzonej żywności pochodzenia roślinnego.

Wielu zwolenników tej filozofii takie podejście krok dalej i skupić się na jedzeniu surowych pokarmów roślinnych, rezygnując rzeczy takie jak ryż, jęczmień, makaron, itp

Artykuł dzięki: http://www.karolinagazda.pl

Author: dieta-kalorie.pl

Share This Post On